dissabte, 14 de novembre de 2009

BLOC DE NOTES





Aquest es un bloc de notes que vaig personalitzar per regalar a l'Oscar (el meu marit) pel seu aniversari. He fet servir unes tripes que tenen a blokum. Vaig escollir el format gran i amb un interior de paper blanc, però també hi han rallats, d'adreçes, i altres mides. He fet servir un paper que tenia de feia molt de temps, que crec que va molt amb la seva personalitat. Les guardes son de paper verjurat, de color bailys, i la tanca es un botó metàl.lic i una goma.






Estic contenta del resultat final encara que es molt sencilla i sobria. Espero que us agradi.



2 comentaris:

  1. ¡Es muy chulo!. Me gusta el detalle del botón.

    ResponElimina
  2. Felicitats Anna pel teu blog. Fas unes coses molt xules. A veure si em puc apuntar a un d'aquests tallers tan interessants que fas. En tinc moltes ganes.
    Carla i Esther

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.