divendres, 29 de gener de 2010

LA MEVA TAULA


Aquesta setmana he dedicat el temps a fer la meva taula de treball més agradable. Com podeu veure la tinc davant d'un armari que no és d'us habitual i que em permet tenir-la oberta sense problemes. Vaig pensar que quedaria molt bé que quan estigués plegada em decorés l'habitació, com si es tractés d'un quadre o tapís, així que amb unes teles que vaig comprar a Creativa, vaig fer quadrets de la mateixa mida i les vaig cosir com una mena de pachword, malgrat que jo no he fet mai, peró m'hi vaig llençar. Després vaig folrar la taula amb cartró espumat i a sobre la roba cosida. Per enganxar la roba amb el cartró i la taula he fet servir cinta de doble cara. Després per la part de sobre de la taula he posat una planxa de polipropilé provisionalment, ja que la idea es posar una planxa de tall tan gran com la taula, però la tenen esgotada i m'he d'esperar uns dies.
El fet de posar un cartró espumat a sota de la tela em permet anar penjant pàgines d'scrap i anar renovant-les.
Ara tinc una que vaig fer del Manu, una postal que em van regalar, així com un calendari del 2010 que l'he decorat una mica.
Desitjo que aquesta idea us sigui d'utilitat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.