diumenge, 31 de gener de 2010

QUADERN DE VIATGE

Per fi m'he decidit a ensenyar-vos el quadern de viatge que vaig fer  aquest estiu del magnífic creuer pels fiords noruegs, sortint desde Amsterdam i arribant fins a Cap Nord el 21 de Juny.



La carpeta està confeccionada a la mida que necessitava per encabir tots el quaderns de cada un dels dies del viatge. Son tres parts de cartró kraftt amb el llom enquadernat amb tela de color lila perfecte per la colecció de papers que he utilitzat de Basic Grey "wisteria".
El títol està imprès sobre paper fotogràfic, amb la imatge d'una flor amb els mateixos tons dels papers.



Per tancar la carpeta he posat una goma amb el    mateix color remblada per darrera amb dos ullets.
La carpeta es pot guardar amb una capsa feta de polipropilè, decorada amb el mateix paper d'enquadernar el llom que el de la carpeta amb una nansa també de polipropilè subjectada per brads de la mateixa col.lecció de papers.
La portada i contraportada tenen un format diferent per cada un dels 12 dies del viatge. Estan fets de polipropilè amb format de diptic i una butxaca en la part interior per poder posar una targeta explicativa.

L'interior està format per 12 carpetes amb forma de sobre amb solapa de polipropilè i folrats amb paper llis coordinat amb el paper decorat de la mateixa pàgina. Dins de cada carpeta hi ha un sobre per guardar els records més significatius del viatge, com tickets de transport, entrades de museus, folletons,etc.. i una llibreta amb quatre fulls amb ratlles impreses per escriure les experiències de cada dia de viatge i a l'interior esquerra un petit resum de la història de la ciutat visitada, el mateix dia.



















Aquestes són totes les llibretes juntes per cada un dels dies del viatge. Són llibretes que es poden posar i treure amb facilitat i que ens permet escriure amb comoditat, sense haver de transportar tot el quadern.


L'estructura es va repetint cada dia i evidentment ens queda espai per les fotos que més ens agraden de cada ciutat .

6 comentaris:

  1. Quina feinada!! t'ha quedat preciós, és una idea original i pràctica! me l'apunto pel meu proper viatge!

    ResponElimina
  2. Nena quina XULADA!!!!!!!!!!, Es molt bona idea. Un dia ens l’has de ensenyar en persona. M’agrada’t molt. Es molt original i un bon record per sempre. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Quina passada! Es molt bonic, m'encanta! A mí també m'agradaria veure'l en persona, és una idea genial!!!
    Petons

    ResponElimina
  4. Hola Anna! quina passada !!!!!!!!!!!!!!!!!!! el viatje, el quadern de viatge (quina currada!)... es moooooooolt bonic, felicitats!!!
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  5. et passo el testimoni dels premis Happy New Year... passat pel meu blog, tens una sorpressssssa... http://bemine-ruthy.blogspot.com
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  6. Hola Anna!
    qué monísimo! además es un pedazo de album...
    Bienvenida a los mundos scraperos, al fín!
    Ya te tengo fichada para no perderme lo que hagas ;)
    Por cierto... pon fotos más grandes para que lo veamos mejor... y lo copiemos mejor... jejeje...
    Besos.

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.