diumenge, 14 de febrer de 2010

AMOR INCONDICIONAL


MINI DESPLEGABLE AMB CAPSA DECORADA

Aquest treball es el resultat de la nesesitat d'expresar amb  moments personals difícils l'amor que com a mare sento pels meus fills i l'importància que té el fer-se costat i demostrar sempre aquest sentiment tant fort i espècial.
"AMOR INCONDICIONAL"


Realitzat amb format de polipropilé natural folrat amb papers de BasicGrey(nook & pantry paper pad).
Combinació de formes de cartró kraft de Blokum i lletres tallades amb Big Shot de cartró blanc folrades amb paper de la mateixa col.lecció.
El desplegable es tanca amb cintes de color groc i xocolata.


A la part del darrera s'intercalen tres sobres amb unes targes impreses amb diferents missatges d'amor, també decorades amb papers de la col.lecció. També utilitzo com a marc l'interior de les formes de cartró kraft.  Atotes les formes de cartró he aplicat distress marró fosc per envellir-les i conseguir un efecte més rústic.



La capsa està  feta amb cartró kraft unida amb cinta adehesiva de pintor, decorada amb paper i per tapar la cinta he utilitzat pintura acrílica de color maquillatge.






                                         Desitjo que us ajudi.

9 comentaris:

  1. Es preciós Anna! a més es una bona idea per a regalar a algú moooooolt especial!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  2. Anna, ja ho saps...... soc la teva fan........Com sempre m’encanta. Un petó. Ja ens veurem

    ResponElimina
  3. Hola Anna! M'Agrada molt, és molt bonic i dolç, t'ha quedat preciós. Petons,

    ResponElimina
  4. Hola Anna!! gràcies per passar pel meu blog....ha sigut una grata sorpresa trobar-te perquè trobo qu efas un treballs preciosos!!!sens dubte tens una altra seguidora...el mini m´encanta....com tots els altre àlbums...
    Petons

    ResponElimina
  5. és un mini preciós!! és molt tendre...

    ResponElimina
  6. Hola Anna!....ya te había comentado que este album me ha encantado!!! Haces trabajos muy delicados y bien terminados.

    Espero pronto lo hagas para un cursillo en la tienda.

    Este fin de semana si subo a mi blog la tarjeta que estaba pendiente... ya te avisaré, no es gran cosa pero a mi me ha fascinado hacerla...!

    Muchos saludos!!!

    ResponElimina
  7. Hola Anna,
    Tot just començo a fer ara scrap, i no paro de xafardejar els blogs, aquest mini album que has fet per als teus fills, m'ha emocionat!! és preciós!!, només penso en com fer-ne un per als meus fills!!

    felicitats!

    Maria

    ResponElimina
  8. Hola Anna!

    Es precioso el album, me encanta!

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.