dilluns, 8 de febrer de 2010

JOIER







Vaig pensar que la Clara necessitava un joier prou gran i personal perquè tenia la seva taula amb diferents petits joiers, tots de diferents estils. Vaig comprar un joier de fusta, que em va semblar molt adequat a les seves necessitats, perquè té dos pisos amb compartiments de diferents mides, per poder guardar totes les seves petites joies. Com la tapa és de vidre transparent em permetia personalitzar-la amb fotos seves en blanc i negre intentant posar imatges on destaquesin els seus complements.




Finalment vaig decorar l'exterior de la caixa amb un paper per fer deco-patch estampat i els compartiments interiors, un fet a trocets de paper de color blau i l'altre de color verd, com si fos un puzzle.



També vaig pensar en fer coixinets d'espuma negra folrada amb una mena de flocat negre, com de vellut adhesiu, per posar dintre dels departaments els anells i les arrecades, que permet clavar-los per tal de que així no es moguin.




3 comentaris:

  1. Nennaaaaa!!!!!!. Cada vegada et superes........ Es preciiiiooooosss....... Aquest me’l apunto per fer-li un regal a la meva neboda gran, la Júlia...... l’hi encantarà.
    Ja ens veurem, un peto

    ResponElimina
  2. Hola Anna, no sabía que tenías blog, un joyero muy bonito.

    Un beso

    Rocío

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.