dijous, 25 de febrer de 2010

RECONEIXEMENT

El meu últim treball és una pàgina que he fet sobre una notícia que aquest cap de setmana va sortir al diari "Sport".
És una notícia molt important per mi, però sobretot per les "Dream Chears", que són un grup de cheerleaders que cada dia són més reconegudes a tot l'estat i a Europa. A més de les cherrleders oficials del Regal Barça, també ho són de la lliga ACB de bàsquet i de la lliga ASOBAL de Handbol, i molts altres més.




Us estareu preguntant que tinc a veure amb les cheerleders, ...bé la meva filla Clara forma part del equip i aquesta temporada ha estat el seu debut. La podeu identificar al reportatge perque és la que porta la samarreta del DKV Joventut.



I perque és una noticia tant important? Doncs perque el divendres quant s'estava jugant un partit de quarts de final de la copa del Rey celebrada a Bilbao on s'enfrentaben el Madrid i el DKV Joventut van sortit les cheerleaders i quan estaven ballant tot el pavelló d'en peus va començar a cridar que s'otorgués el MVP (premi al millor jugador de la competició) a l'equip de  les cheerleaders. Al principi les animadores no entenien que estava passant amb tant de xivarri però quant es van adonar els hi semblava un somni.
Per primer cop el públic reconeixía unànimament l'esforç, el treball i dedicació d'un grup de noies que estimant el ball.
Gràcies Bilbao.



Moltes felicitats a tot l'equip de les "Dream Cheers" i a la seva entrenadora l'Eva.


5 comentaris:

  1. Anna,
    Una pàgina xulíssima i un record increïble que ben segur la Clara (imagino que era per ella) guardarà sempre amb molt de carinyo. M'encanta de veritat.Petonets.
    Olga

    ResponElimina
  2. ¡Hola!
    Acabo de "descubrirte" en el blog de Blokum. Me han gustado mucho tus trabajos :)

    Esta página está muy chula y debe de ser muy emocionante para tí y para ella vivir y recordar esos momentos ¡¡enhorabuena!!

    ResponElimina
  3. Felicitats a la teva filla per la tasca que fa i a tu també com a mare satisfeta i com a disenyadora.
    esther

    ResponElimina
  4. La pàgina és genial!!!!! no tenia ni idea de la feina d´aquestes noies i em sembla qeu segurament s´ho han ben merescut així que enhorabona!!!! en especial a ,la teva filla i a tu per fer una crònica tan espectacular!!!
    Petons

    ResponElimina
  5. Quin moment més bonic que ha viscut la teva filla! De ben segur que es mereixia fer un LO. I a més t'ha quedat molt xulo!!!

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.