dijous, 4 de març de 2010

ANIVERSARI CARLOS


PORTARETRATS



He fet aquest portaretrats per regalar al Carlos el dia del seu 20 aniversari.
Crec que es una idea maca i alhora fàcil de fer.
La base està feta amb cartró kraft i els fendits amb un cutter sense acabar de tallar per que doblegui bé.
Fas un forat a cada banda una mica més petit que la foto que tens que posar i després es folra
amb un paper que t'agradi.
Per tapar les juntes de la part d'abaix he posat un troç de paper que tenia d'una partitura  musical, ja que al Carlos l'hi agrada molt la música i amb una mica de distress verd he aconseguit l'acabat que volia.


He possat a una banda la data amb un abecedari de goma eva negre de American Krafts que tenia.


A l'altre costat amb el mateix abecedari les inicials de Carlos i Clara.


Aquest és el resultat final

3 comentaris:

  1. Molt bonic, com sempre.... ideas genials....un molt de bon gust, iiii.... vooiillla!!!!! un disseyn de l'Anna.
    M'encanta....
    un petó.....

    ResponElimina
  2. Como me ha gustado, es una idea bonita para regalar o para alegrar tu rincón de scrap. Gracias por compartir
    Besos

    ResponElimina
  3. Hola Anna!!!....todos tus proyectos merecen la más alta calificación!

    Te he otorgado el premio Kreative Blogger porque tus trabajos me inspiran mucho.

    http://tarjetasydetallitosenpapel.blogspot.com/2010/05/kreativ-blogger.html

    Saludos

    Lourdes

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.