diumenge, 16 de maig de 2010

VIATGE A...




Ja se que no tinc perdó, però es que  amb la nova feina he estat una mica saturada. Espero a partir d'ara mantindra una continuïtat.

Aquest projecte es una versió del meu quadern de viatge, pensat per poder fer un taller que moltes de vosaltres m'heu demanat en varies ocasions. Com podeu veure es una versió reduida peró exactament igual, amb la mateixa estructura i format.

En aquesta ocasió he utilitzat la nova col.ecció de papers de Basic Grey "Capella".




Aquest taller per la seva llargada i per poder treballar amb tranquilitat és fa en dos díes.
Al maig s'ha programat pels dies 15 i 29.
Durant el més de Juny segurament es programarà per dos divendres.

  Si teniu interés per fer aquest taller podeu contactar amb Blokum 







2 comentaris:

  1. Hola Anna! qué bé que hagis tornat a postejar! No sabía lo de la nova feina, espero que et vagi molt bé!
    aquest projecte m'encanta, a veure si puc venir a fer-lo al juny!
    Ptns

    ResponElimina
  2. Molt xulo!!!! Anna. Quan el vaig veure, em va semblar precios.... i la combinacio de papers.... es molt bnica.

    Un petó

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.