diumenge, 31 d’octubre de 2010

CREATIVA

Només queden 5 díes i ja la tenim aquí. Esperem que tot-hom tingui moltes ganes de veure les novetas de Blokum, ja que són unes quantes.
Ja us he parlat d'algunes, però encare queden moltes. Nous segells, minis de paraules, minis amb formes molt originals.

Algunes persones m'heu demanat si ens veurem a la fira, segur que sí, ja que estic de vacances, per sort, sino m'hagués tocat treballar.

Ens veiem molt aviat. Tinc moltessssss ganessss!!!!!!

Petons per tots i totes.

1 comentari:

  1. Hola,

    Algú o algo m' ha eliminat el meu blog (scrapbooking bcn)
    Podeu saber el que se sent quan vols entrar al te estimat blog i posa "este blog se ha eliminado"????
    perque es terribe,
    Si algú sap com arreglar això ho agrairé,
    gracies,
    Carmen biosca

    ResponElimina

GRÀCIES PER SEGUIR-ME

Avui es un gran dia, ja feia temps que sentia la necessitat de tenir el meu blog per poder compartir amb tots vosaltres les ideas que continuament em passen pel cap, pero per manca de temps i per l'alergia que tinc als ordinadors no trobava el moment adequat.
Espero poder mantenir una continuïtat i no abandonar-vos.
Com moltes sabeu he decidit que la meva feina a blokum estigui enfocada exclusivament a impartir tallers i altres activitats que volem iniciar i que ja us explicaré quant arribi el moment. Necessitava més temps per mí, més dedicació a la meva família. Però aixó no vol dir que ens deixem de veure, tot el contrari. Espero que paseu per Blokum a fer els tallers que estic començant a fer, sempre intentant aportar ideas i materials nous o poc coneguts amb l'scrap.